پاور بانک کسب درآمد از اینترنت
معرفی سایت های کلیکی معتبر ایرانی و خارجی

همه چیز در مورد مفهوم و نحوه ی جذب زیر مجموعه: کدام سایت ها در زمینه ptcبهتراند؟ چرا به ما این سایت ها پول می دهند ؟ ptc چیست؟


کسب درآمد از اینترنت

خوش آمدید!

آیا به دنبال روش های کسب درآمد اینترنتی و راه های به دست آوردن پول از اینترنت هستید؟ آیا شنیده اید که می توان از طریق اینترنت به درآمد رسید ولی نمی دانید چگونه؟

نگران نباشید! ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. اگر شما به کامپیوتر و اینترنت علاقه بسیاری دارید، آموزش های ما را با همت و تلاش خود به کار گیرید تا موفق شوید. کسب درآمد اینترنتی هم می تواند سخت باشد و هم آسان ولی باید از یک نقطه آغازین شروع نمود و توان خود را به کار گرفت تا به موفقیت رسید. یاد می گیرید که کسب پول از اینترنت چندان هم سخت نیست!

قبل از معرفی روش های کسب درآمد از طریق اینترنت، بیت زیر را چندین مرتبه بخوانید:

نا برده رنـج گـنـج میسـر نمی شـود          مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

اگر به دنبال درآمد خوبی هستید باید سعی و تلاش کنید تا موفق شوید. معمولا هرچه تلاش بیشتر باشد، درآمد هم بیشتر خواهد بود. سخن را کوتاه می کنم و به طور خلاصه به معرفی مهم ترین راه های کسب درآمد از اینترنت می پردازم:

 

۱- راه اندازی یک وبسایت یا وبلاگ به منظور معرفی خدمات یا محصولات خود به دیگران: برای اینکه این روش به بازدهی لازم برسد، احتیاج به سرمایه مادی یا صرف وقت نسبتاً زیاد یا هردو آنها خواهد بود.

۲- استفاده از سایت های کلیکی(PTC): تعداد این سایت ها در دنیا و صد البته در کشورمان ایران به طور قارچ گونه ای رو به افزایش است و مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است . شما با کلیک بر روی لینک هایی و مشاهده محتوای آنها به مدت مشخص صاحب درآمد ناچیزی می شوید. که درآینده با کار با چندین سایت صاحب میلیون ها تومان درآمد خواهید شد .

۳- استفاده از سایت های مربوط به فریلنسری و برون سپاری پروژه ها: اگر شما طراح، برنامه نویس، تایپیست، مترجم و … هستید می توانید از سایت های مختلف پروژه هایی را متناسب با حرفه خود بیابید و قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید. در صورت برنده شدن پروژه و اتمام موفقیت آمیز آن توسط شما، قیمت پروژه پس از کسر کمیسیون وب سایت به شما پرداخت خواهد شد.

۴- استفاده از سیستم های همکاری در فروش: یکی از بهترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد که در آن با معرفی محصولات دیگران به اشخاص مختلف، در صورتی که منجر به خرید شود، مبلغ مشخصی یا درصدی از قیمت محصول فروخته شده به شما پرداخت می شود. در انتخاب سیستم همکاری در فروش به محصولات فروشگاه، پشتیبانی، سرعت در ارسال کالا، پنل کاربری جامع، واریز به موقع و … توجه داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : محمد غفاری تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1398


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به معرفی سایت های کلیکی معتبر ایرانی و خارجی مي باشد.